Get Adobe Flash player
Stiri
Istoric
Poze
Link-uri utile
Tarife bilete si abonamente
Declaratie de consimtamant
Harta trasee si orare statii
Vanzare bilete
Parc autobuze
Sesizari


Untitled Document
PROCEDURA DE RECLAMATII

            

Modul de soluţionare al reclamaţiilor se efectuează în conformitate cu Ordonanţa 27/30.01.2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor cu modificările ulterioare.       
Petiţiile adresate către S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. pot fi:
       - trimise prin poştă sau depuse la secretariatul instituţiei situate în Piteşti, Calea Depozitelor, nr. 2L;
       - transmise pe adresa de e-mail: reclamatii@publitrans2000.ro
       - telefonice la 0248.213.601
      Petiţia trebuie să conţină cât mai multe date concrete, cum ar fi: numele si prenumele petiţionarului, adresa de contact, data, ora, linia de autobuz, staţia de îmbarcare/debarcare, numărul de înmatriculare al autobuzului, număr de ecuson, etc.
      Petiţiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiţionarului nu se iau în considerare şi se clasează.
      Petiţionarul îşi asumă întreaga responsabilitate pentru datele furnizate.