Modul de solutionare al reclamatiilor se efectueaza în conformitate cu Ordonanta 27/30.01.2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor cu modificarile ulterioare.
Petitiile adresate catre S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. pot fi:
- trimise prin posta sau depuse la secretariatul institutiei situate în Pitesti, Strada Depozitelor, nr. 2L;
- transmise pe adresa de e-mail: - telefonice la 0248.213.601
Petitia trebuie sa contina cât mai multe date concrete, cum ar fi: numele si prenumele petitionarului, adresa de contact, data, ora, linia de autobuz, statia de îmbarcare/debarcare, numarul de înmatriculare al autobuzului, numar de ecuson, etc.
Petitiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau în considerare si se claseaza.
Petitionarul îsi asuma întreaga responsabilitate pentru datele furnizate.
Canale de raportare a încălcărilor legii de catre avertizori în interes public
Raportările pot fi trimise în scris pe suport de hârtie, sau depuse personal la adresa de contact: Pitesti, Strada Depozitelor, nr. 2L, cu mențiunea "în atenția" persoanei desemnate, precum și la adresa: avertizor[a]publitrans2000.ro.
Persoană desemnată: Mateescu Raluca Mihaela