Lista punctelor de distribuție a titlurilor de călătorie pentru persoane foști deținuți politici, revolutionari, deportați, ajutor social, donatori sânge, veterani de război
Denumire punct de vanzare
Adresa punctului de vanzare
Program de functionare
Asociatia Fostilor Detinuti Politici
Pitesti, Str. Maior Sontu, Bl. D2, Parter
Vineri: 09:00 - 13:00
Automate bilete
Amplasare automat
Muzeul Judetean
Rolast
Prundu Complex 2
Kaufland Nord
Autogara Nord
Agentia de mediu
Colegiul I.C. Bratianu
Depou C.F.R.
Smeurei
Blocuri Maracineni
Agenti economici prin care se vand bilete
Denumire agent economic
Localizare
ALIMEX RF
Comuna OARJA
1) Soseaua Giurgiului nr. 447-448;
2) Strada Noua nr. 733
INSTRUCŢIUNI DE UTILIZARE SISTEM DE PLATA CU CARDUL CONTACTLESS
Se apropie cardul bancar contactless de aparat (POS).
După aprobarea plăţii, care durează doar câteva secunde, dispozitivul eliberează o chitanţă pe care sunt imprimate toate datele necesare utilizării acesteia ca bilet de călătorie.
Notă: în cazul în care ecranul terminalului se luminează în culoarea roşie, tranzacţia nu este aprobată. Trebuie să citiţi pe chitanţă motivul pentru care tranzacţia nu a fost aprobată.
Pe chitanţă se tipăreşte: denumirea operatorului de transport, numărul de autobuz, data ora, minutul şi secunda emiterii, tipul cardului utilizat, iar în partea de jos un cod QR. Acest cod QR poate fi scanat prin intermediul unui smartphone cu ajutorul unei aplicații specializate pentru scanarea unor astfel de coduri. Acest cod odată scanat, vă va trimite către site-ul societăţii www.publitrans2000.ro, la secţiunea “Harta trasee şi orare staţii”, unde se poate accesa atât traseul, cât şi orarul oricărei linii de transport. Beneficiul scanării acestui cod, constă în faptul că se pot obţine informaţii utile pentru planificarea călătoriei.
PROCEDURĂ DE RESTITUIRE A SUMELOR ÎNCASATE ERONAT PRIN POS-URILE DIN AUTOBUZE ŞI CHIOŞCURILE DE VÂNZARE BILETE ŞI ABONAMENTE
Pentru restituirea sumelor încasate eronat prin POS-urile din autobuze sau chioşcurile de vânzare bilete şi abonamente, călătorul va parcurge numai primul pas din următoarea procedură:
Pasul 1: Călătorul se va adresa înscris băncii emitente a cardului cu care s-a efectuat plata eronată prin care solicită restituirea sumei încasate eronat. În cerere se va înscrie obligatoriu primele 6 cifre şi ultimele 4 cifre ale cardului, data, ora aproximativă şi traseul pe care a circulat sau în cazul efectuării plăţii la chioşcurile de vânzare, locaţia chioşcului de bilete şi abonamente.
Pasul 2: Banca emitentă a cardului ce aparţine călătorului respectiv va contacta banca deţinătoare a POS-ului, respectiv BCR.
Pasul 3: BCR va face o solicitare scrisă de debitare a contului, societăţii S.C. Publitrans 2000 S.A.
Pasul 4: S.C. Publitrans 2000 S.A. va verifica tranzacţiile respective după ultimele 4 cifre ale cardului clientului, apoi va vizualiza imaginile de pe camerele de supraveghere din autobuz. În cazul efectuării plăţii la chioşcurile de vânzare, se va proceda la verificarea gestiunii vânzătoarei de bilete şi abonamente.
Pasul 5: În funcţie de cele constatate S.C. Publitrans 2000 S.A. va aproba sa nu debitarea contului şi restituirea sumei eronate.
Pasul 6: BCR va contacta banca deţinătorului cardului pentru restituirea sumei eronate.
Pasul 7: Banca deţinătorului cardului va alimenta contul de card cu suma plătită eronat.